EPLAN Education
Často kladené otázky

Často kladené otázky - FAQ

Odpovědi na nejčastější otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky. Prosím věnujte také pozornost pokynům pro instalaci a registraci. Pokud máte jakékoli další otázky, napište nám na education@eplan.cz.

1. Kdo může získat studentskou verzi EPLAN Education?

Pro používání licence EPLAN Education jsou v podstatě oprávněny všechny osoby, které se působí v oblasti technického vzdělávání.

2. Zaregistroval jsem se, ale dosud neproběhla aktivace.

Po registraci obdržíte e-mail s potvrzovacím odkazem (ochrana osobních údajů). Musíte kliknout na tento odkaz, bohužel předem nelze vytvořit žádnou licenci. (Doporučujeme zkontrolovat také složku se spamem, e-mail tam občas končí). Registrační sever EPLAN automaticky ověří vaše údaje. Pokud je ověření úspěšné, provede se registrace a ta je zaslána k manuálnímu ověření do nejbližší pobočky EPLAN. Tam se prověřuje, jestli se na vaši školu vztahuje oprávnění využívat EPLAN Education, a po ověření je vám zaslána licence. Pokud nejsou zadané údaje věrohodné, váš počítač se nebude moci znovu zaregistrovat a nebudou podniknuty žádné další kroky.

V takovém případě prosím pošlete e-mail na adresu education@eplan.cz

3. Právě instaluji výukovou verzi a mám zadat aktivační kód. Jak mám postupovat?

Při instalaci a registraci prosím postupujte podle pokynů pro instalaci a registraci. Celý dokument je ke stažení na odkazu níže.

4. Obdržel jsem registraci, ale po zadání aktivačního kódu obdržím zprávu, že je hostitelské ID určeno pro jiný počítač.

To se může stát, pokud jste mezi tím provedl změnu hardwarové konfigurace. Ta se může změnit např. po aktivaci nebo deaktivaci síťové karty. U notebooků k tomu může dojít např. při změně nastavení úsporného režimu. V tomto případě obnovte, prosím „původní stav“ nebo se zaregistrujte znovu. V případě přetrvání obtíží nám napište na e-mail:education@eplan.cz

 

5. Ještě jsem se u EPLANu neregistroval, ale během registrace obdržím zprávu, že jsem už zaregistrovaný.

Licence se vždy vztahují k určitému počítači. Někdy se stane, že se vyskytne opakované hostitelské ID. K získání licence, je nutné odstranit záznam o počítači s příslušným ID z licenční databáze. Pošlete prosím e-mail na: education@eplan.cz.

6. Rádi bychom používali EPLAN Education pro komerční výuku.

Verze EPLAN Education Classrooms je určena výhradně pro nekomerční výuku na středních a vysokých školách. Pokud jste vyučujícím a máte o tuto licenci zájem, napište nám na education@eplan.cz.

7. Můj počítač není připojen k internetu. Mohu se zaregistrovat na jiném počítači?

Ne. Registraci je třeba provést z počítače, na kterém bude software později nainstalován a využíván.

8. Nemám možnost si program stáhnout, mohl bych výukovou verzi dostat na datovém nosiči?

Výuková verze je k dispozici pouze ke stažení a na datových nosičích ji nerozesíláme.

9. Lze se projekty vytvořené v EPLAN Education otevřít v profesionální (komerční) licenci EPLAN?

Ne, EPLAN Education má svůj vlastní datový formát a ten není kompatibilní s formátem profesionálních (komerčních) licencí EPLAN.

10. Mají uživatelé licencí EPLAN Education přístup k databázi EPLAN Data Portal?

Uživatelé licencí EPLAN Education mají přístup do databáze EPLAN Data Portal. Stačí si jen vytovřit účet a zaregistrovat se do EPLAN Data Portal.

11. Mají studenti přístup do EPLAN fóra a na technickou podporu EPLAN?

Přístup do EPLAN fóra je možný, jednoduše se přihlaste pomocí sériového čísla a čísla zákazníka. Po přihlášení přejděte na registraci, zde zadáte své přístupové údaje. V návaznosti na registraci obdržíte e-mailem automatické potvrzení a po aktivaci provedené administrátorem můžete v plném rozsahu využívat fóra!

Verze EPLAN Education neopravňuje k využívání technické podpory EPLAN. Přístup do sekce technické podpory EPLAN je jen pro majitele licencí EPLAN Education Classroom (bez garance časové odezvy).