Technická podpora EPLAN
Maximalizujeme váš potenciál

Váš vstup do mezinárodní technické podpory

EPLAN Solution Center pro zákazníky s předplatným

Všichni zákazníci s přeplatným nebo se servisní službou SWS mají komplexní podporu díky on-line systému "EPLAN Solution Center". Tato on-line webová aplikace výrazně usnadňuje sdělování a sledování vašich individuálních dotazů/požadavků k systému EPLAN. Tím se celý proces zadávání dotazů zrychluje a nám umožňuje promptně odpovídat na vaše dotazy. Navíc máte možnost si kdykoliv prohlédnout stav zpracování vašeho požadavku (ticketu). 

Video tipy jak používat EPLAN Solution Center

Jak zprovoznit technickou podporu nebo založit požadavek? Vše je názorně vysvětleno v tomto videu.

FAQs

Odpovědi na často kladené otázky.

EPLAN informační portál

Vše na jednom místě – informace, návody, FAQs a mnohem více.

Návod k přihlášení do organizace EPLAN Cloud

EPLAN Cloud

    Naleznete zde informace o:

    Firemní organizaci - kolik organizací můžete zakládat.

    V jaké jste organizaci? - jak zjistit, kde jste přihlášeni.

    Kdo je správce organizace?

    Přidělení práv k aplikacím - nastavení přístupů.

    Technická podpora EPLAN pro zákazníky s předplatným

    Jako zákazník s licenčním předplatným našich služeb od nás získáváte komplexní podporu.

    Podpora platformy EPLAN včetně cloudových řešení

    Podpora dotazů týkajících se platformy EPLAN, včetně otázek ke cloudovým aplikacím EPLAN. Jakékoli případné nejasnosti v této oblasti rádi a ochotně upřesníme.

    Reagujeme rychle

    Naši konzultanti začnou váš dotaz zpracovávat maximálně do čtyř hodin po zadání. Naším cílem je nabídnout vám řešení tak rychle, jak je to jen možné.

    Podpora ve vašem národním jazyce

    Odpověď na svůj dotaz dostanete od našich konzultantů ve vašem národním jazyce, případně také v angličtině.

    Okamžitá online podpora

    Jednoduše se zeptejte online přes náš helpdesk EPLAN Solution Center.

    Dostupnost na telefonu

    Od pondělí do pátku můžete kontaktovat naše pobočky v pracovní době i telefonicky. Pracovník online podpory Vám pomůže zprovoznit technickou podporu – EPLAN Solution Center.

    Jednoduché sledování stavu vašeho požadavku

    Stav zpracování vašeho požadavku si můžete kdykoliv zobrazit pomocí sledování tiketu. Pokud si budete přát, můžete si zobrazit také aktuální stav všech požadavků, které byly vytvořeny pod vaším zákaznickým číslem.

    Znalostní databáze

    Naše komplexní databáze plná užitečných tipů na používání našeho software je vám také kdykoliv k dispozici.

    výukové kurzy EPLAN: Interaktivní online výukové programy
    Interaktivní online výukové programy

    Výukové kurzy EPLAN

    Po přihlášení na www.eplan.com získáte zdarma přístup k mnoha online výukovým kurzům věnovaných nejnovější generaci platformy EPLAN.

    Máte dotazy k technické podpoře EPLAN?

    Máte nějaké dotazy nebo potřebujete další informace k technické podpoře EPLAN? Rádi vám pomůžeme – zavolejte nebo nám pošlete zprávu!

    Telefon: +420 485 161 097

    *Ochrana osobních údajů

    Společnost EPLAN pro celosvětový provoz zákaznického centra EPLAN Solution Center používá řešení, které zajišťují externí poskytovatelé technických služeb. Zpracování dat tak může probíhat i mimo EU. Poskytovatel této služby je povinen být v souladu s platnou úrovní ochrany osobních údajů v Německu (včetně odpovídajících technických a organizačních opatření pro zabezpečení dat), a s pokyny EPLAN o shromažďování, zpracování a využívání osobních údajů.